Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Zespół Obsługi Szkół w Garbowie

świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i rozwóz dzieci w roku szkolnym 2015/2016

Data ogłoszenia
2015-07-24
Termin składania ofert
2015-08-18 10:00
Treść

 

świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i rozwóz dzieci w roku szkolnym 2015/2016 

 

  1. I.                   NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO

Zamawiający: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Garbowie – Gmina Garbów

Adres zamawiającego: Garbów 28, 21-080 Garbów WWW.gzosgarbow.bip.lubelskie.pl

e.mail:janiszgzos@go2.pl

tel.81 5018241 fax 81 5018468

godzimy urzędowania 730-1530 

II.TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 EURO, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 

III.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

KOD CPV: 601000009 Usługi zakresie transportu drogowego.

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i rozwóz dzieci w roku szkolnym 2015/2016

Dowóz dzieci kurs poranny rozpoczęcie około 630

Rozwóz dzieci kurs popołudniowy po lekcjach około godz.1300

 

Trasa

Km

(około)

 

- Garbów szkoła – Gutanów -Garbów szkoła 

38

 

  Garbów szkoła – Wola – Orlicz – Meszno-Garbów szkoła

50

 

- Garbów szkoła – Ożarów - Garbów szkoła

30

 

  Garbów szkoła – Karolin – Borków- Garbów szkoła

18

 

  Garbów szkoła – Karolin- Leśce -Piotrowice – Garbów szkoła

45

 

  Garbów szkoła – Lasek Bogucki -Piotrowice - Garbów szkoła

42

 

- Garbów szkoła – Gutanów -Garbów szkoła 

                   

19

Przybysławice szkoła –Wola P - Przybysławice szkoła 

22

 

- Przybysławice szkoła – Góry Mark.- Przybysławice szkoła       

24

 

- Przybysławice szkoła – Przybysławice – Przybysławice szkoła 

40

 

- Przybysławice szkoła –Borków- Janów – Przybysławice szkoła

38

 

- Przybysławice szkoła – Góry Mark.- Przybysławice szkoła       

12

- Przybysławice szkoła – Przybysławice – Przybysławice szkoła 

12

Przybysławice szkoła-Piotrowice -Bogucin szkoła

36

 

Przybysławice szkoła-Bogucin (Katarzynka) -Bogucin szkoła

44

 

       

 Przewidywana ilość kilometrów dzienna – 450 

Przewidywana ilość kilometrów w okresie realizacji zamówienia – 85 500 

 KOD CPV: 601000009 Usługi e zakresie transportu drogowego.          

IV.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 

1.Termin rozpoczęcia – 01 wrzesień 2015r.

  2. Termin zakończenia – 24 czerwiec 2016r

V.   INFORMACJA O PODWYKONAWCACH 

Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien w załączniku Nr 1 do SIWZ wskazać części zamówienia, które zostaną zrealizowane przy udziale podwykonawcy. Brak oświadczenia Wykonawcy na formularzu ofertowym oznacza jego realizację bez powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom 

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA    OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Posiadania uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania     

      1.1posiadanie licencji zezwalającej na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  1. Posiadania wiedzy i doświadczenia

    2.1 wymagalne jest doświadczenie w wykonaniu minimum jednej usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem ·zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

  1. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 3.1 dysponowanie, co najmniej 5 pojazdami przeznaczonymi do wykonywania zamówienie

      w tym 1 pojazd powinien mieć miejsc siedzących, co najmniej 50

  1. Sytuacji ekonomicznej i finansowej

oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych

Ocena dokonana będzie w sposób spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających: 

 Uwaga:

  1.  W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie alboreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wraz z ofertą.
  2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
  3. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców.

VII.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU 

  1. 1.      W celu potwierdzenia spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 

a)      oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór- zał. nr 2)

b)      wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazywania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie.

c)      wykaz wyposażenia dostępnego wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o prawie dysponowania tymi zasobami.

d)     oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

a)      aktualny odpis w właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert a, stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy.

b)      Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy pzp.( wzór –zał. nr 3). 

Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w §2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w spawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy

oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

 Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 

VIII . INFORMACJAO SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faxem lub drogą elektroniczną. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Dopuszczalna jest również forma pisemna.
  3. 3.      Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Agata Latoch, Małgorzata Filipek, - GZOSz Garbów, telefon 081 5018 241; 

IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 

Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.                       

  1. X.                 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 

  1. XI.              OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
  3. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
  4. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  5. Każda strona oferty powinna być podpisana przez osobę/osoby/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
  6. Do oferty należy dołączyć dokument, którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty np. odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument należy dołączyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
  7. 6.      Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. ( wg. załącznika nr.4 do SIWZ),

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w formie   oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

  1. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie i oznaczyć w taki sposób aby nie budziło to wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia przez osoby nieupoważnione. Koperta powinna być nieprzezroczysta, opieczętowana oraz posiadać pełny adres Wykonawcy
  2. Na kopercie należy umieścić napis:

Koperta zewnętrzna powinna być oznaczona następująco: 

Gminny Zespół Obsługi Szkół , 21-080 GARBÓW

Oferta w  postępowaniu na „Świadczenie usług przewozowych – dowóz i rozwóz dzieci szkolnych w r.sz.2015/2016”

Uwaga : nie otwierać przed 18.08.2015 roku.

  1. Wszystkie strony oferty należy spiąć i ponumerować. 
  1. XII.          MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  Oferty należy składać do dnia 18.08.2015 r. 10.00 w Gminnym Zespole Obsługi Szkół , pokój nr 6

  1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.08.2015 r godz. 10.10 w siedzibie  Gminnego Zespołu Obsługi Szkół  w Garbowie. 
  1. XIII.       OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY  

1. Cenę ofertową należy podać – cena 1 kilometra (netto) podana w złotych polskich cyfrowo i słownie , z wyodrębnieniem podatku Vat .

 2. Stawki i ceny oferowane przez Oferenta będą stałe w okresie trwania umowy i w żadnym  wypadku nie będą przedmiotem zmian.

 3. Cena może być tylko jedna , nie dopuszcza się wariantowości cen.

 4.Cena oferty powinna być wyrażona w walucie polskiej. 

  1. XIV.        OPIS KRYTERIÓW ,KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą poniższe kryteria o następujących wagach procentowych.

1.Cena  1 kilometra brutto – 95 %

2.Rok produkcji proponowanych do wykonania zadań  autobusów – 5%

Ocena oferty zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione  wyżej kryteria i jego wagę.

Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.

Ofertom przyznane zostaną punkty według wzoru:

Kryterium cenowe: 

Liczba punktów =cena brutto najtańsza/cena oferty badanej x 95

 

Kryterium techniczne

Rok proponowanych autobusów – kryterium obowiązuje dla pięciu autobusów:

2014 - 2010  -    5 pkt.za autobus

2009 - 2005  -    4 pkt.za autobus

2004 - 2000  -    3 pkt.za autobus

1999 - 1995  -    2 pkt.za autobus

1995 – starsze -  1 pkt.za autobus 

Liczba punktów= suma punktów pięciu autobusów / maksymalna liczba punktów z pośród badanych ofert  x 5

Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez ofertę wg poszczególnych kryteriów.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana /a najkorzystniejsza.

Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

 Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę zniższa ceną. 

  1. XV.           INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
    1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadomi wykonawców którzy złożyli oferty o: wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania, wykonawcach których oferty zostały odrzucone, terminie po upływie którego może być zawarta umowa.
    2. Umowa w sprawie zamówienia może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty,jeśli zawiadomienie to zostanie przesłane faxem lub drogą elektroniczną, albo 10 dni jeśli zostanie przesłane listem poleconym.
    3. Umowa może być zawarta przed upływem tych terminów jeżeli złożona zostanie tylko jedna oferta lub nie zostanie wykluczony żaden wykonawca, lub nie zostanie odrzucona żadna oferta.
    4. Jeśli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana uchyli się od podpisania umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może  wybrać  ofertę najkorzystniejszą  spośród pozostałych ofert bez ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
    5. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
    6. W przypadku gdy zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 

XVI  WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 

  1. Zamawiający odstąpił od pobrania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 

XVII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA  PUBLICZNEGO

Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne

od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków  nie można uniknąć ani im zapobiec.

  1. 1.    Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności . Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania  zamówienia. 

XVIII.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH  WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA  

Na podstawie art. 180 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawcy  przysługuje prawo złożenia odwołania wyłącznie wobec czynności :

  1. Opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  2. Wykluczenia odwołującego  z postępowania o udzielenie zamówienia
  3. Odrzucenia oferty odwołującego.

Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby  w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia jeśli informacje  zostaną przesłane faxem lub drogą elektroniczną albo w terminie 10 dni – jeśli zostaną przesłane listem poleconym.

Odwołanie wobec treści ogłoszenie o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych  lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

XIX.INFORMACJE DOTYCZACE SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH i WARIANTOWYCH  

1.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

XX.INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH

  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 

XXI.INFORMACJE DODATKOWE

  1. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom, należy w ofercie wskazać, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy
  2. Do spraw nie ujętych w niniejszej specyfikacji zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2013 r.  poz. 907 z późn.zm.),
  3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia.
  4. W związku z tym, że w postępowaniu Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać informacje faxem. Wykonawca powinien podać w ofercie aktualny numer faxu i e-maila 

Załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią:

1)      Wzór oferty

2)      Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22.

3)      Wzór oświadczenia o  braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24

4)      Wzór oświadczenia art.24 ust.2 pkt.5 – grupy kapitałowe.

5)      Wzór oświadczenia – wykaz wykonanych usług

6)      Wzór wykaz sprzętu

7)      Projekt umowy.

  

Specyfikację zatwierdził

Kierownik Zamawiającego

                                    

                                                                                                 Władysława Janisz

 

    

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agata Latochdodano do BIP dnia 24-07-2015 16:03:51