Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Zespół Obsługi Szkół w Garbowie

Załącznik

Treść

 GZOSZ.  3920.1.2017

                                                             

                                                                       Garbów dnia     26.07.2017 r.       

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

  1. 1.      Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2015r. poz.2164 z późn. zmianami),
  2. 2.      Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz.1126).
  3. 3.      Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2254).
  4. 4.      Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. z 2015 r. poz. 2263).

 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i rozwóz dzieci w roku szkolnym 2017/2018

 

  1. I.                   NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO

 

Zamawiający: Gminny Zespół Obsługi Szkół w Garbowie – Gmina Garbów

Adres zamawiającego: Garbów 28, 21-080 GarbówWWW.gzosgarbow.bip.lubelskie.pl

e.mail:janiszgzos@go2.pl

tel.81 5018241 fax 81 5018468

godzimy urzędowania 730-1530

 

II.TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 EURO, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

III.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA)

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

1.Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i rozwóz dzieci w roku szkolnym 2017/2018”

2.KOD CPV: 601000008Usługi zakresie transportu drogowego.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

 

Dowóz dzieci kurs poranny rozpoczęcie około 630

Rozwóz dzieci kurs popołudniowy po lekcjach około godz.1300

  

Przewidywana ilość kilometrów średnia dzienna – około 490 km

 

4.Do realizacji ww. przewozów Wykonawca jest zobowiązany posiadać co najmniej: 5 pojazdów przeznaczonymi do wykonywania zamówienie   w tym 1 pojazd powinien mieć miejsc siedzących, co najmniej 50 odpowiednio przygotowanymi pod względem stanu technicznego.

5.Podczas ustalania dziennej liczby kilometrów przewozu w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie brana pod uwagę odległość, jaką autobus pokona od miejsca postoju do miejsca rozpoczęcia usługi oraz od miejsca zakończenia usługi do jego miejsca postoju.

6.Szczegółowe godziny przewozów zostaną ustalone przez dyrektorów szkół.

7.Przewozy uczniów odbywać się będą pod  nadzorem  opiekunów wyznaczonych przez Zamawiającego.

8.Wykonawca   zobowiązany   jest   do   zapewnienia   osobom   przewożonym   właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz komfortu jazdy, zgodnie z przepisami i zasadami określonymi  m.   in.  w prawie  przewozowym,  ze  szczególnym   uwzględnieniem  zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.

9.Wykonawca    usługi    zobowiązany    jest    do    zawarcia     umowy    ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.

10.W przypadku  awarii autobusu w trakcie realizacji usługi. Wykonawca ma obowiązek zapewnić   podstawienie   autobusu   zastępczego   na   czas   usunięcia  tej   awarii.

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ilości kilometrów oraz godzin odwożenia i dowożenia.

12.Zamawiający   nie   przewiduje   możliwości   udzielania   zaliczek   na   poczet   wykonania zamówienia.

13.Warunki wykonywania przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.

14.Wymagania  dot.   zatrudnienia  osób wykonujących  wskazane  czynności  w  zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:

Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę tub Podwykonawcę :

 

           

IV.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

1.Termin rozpoczęcia  – 04 wrzesień 2017r.

  2. Termin zakończenia – 22 czerwiec 2018r.

z wyłączeniem okresów ferii zimowych, letnich oraz przerw świątecznych   zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2017/2018

 

Rozdział V - Warunki udziału w postępowaniu

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1. nie podlegają wykluczeniu,

      2.spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2.O   udzielenie   zamówienia   mogą  się   ubiegać  Wykonawcy,   którzy  wykażą   spełnianie następujących warunków dotyczących:

1)       dotyczące   kompetencji   lub  uprawnień  do  prowadzenia  określonej  działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. l ustawy o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2016r.poz. 1907 ze zm.) lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z w/w ustawą.

Spełnienie tego warunku oceniane będzie na zasadzie "spełnia" - "nie spełnia" na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.

2)      dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

a)     Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.

Spełnienie tego warunku oceniane będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów

Uwaga:  w związku  z  art.  22a  ust,   l  ustawy Pzp:  "Wykonawca  może w  celu potwierdzenia   spełniania   warunków   udziału   w   postępowaniu,   w   stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na   zdolnościach   technicznych   lub   zawodowych   lub   sytuacji   finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych".

b)    Zamawiający   uzna  ten   warunek  za   spełniony,  jeżeli   Wykonawca  wykaże,   że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. minimalną ilością co najmniej 5 autobusów środków transportu, wymaganych do realizacji zadania warunku   oceniane   będzie   na   zasadzie   spełnia   -   nie   spełnia,   na   podstawie  przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.

3) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej

aj Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - polisa winna być ważna przez cały okres wykonywania zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  1. 3.      Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  2. 4.      Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, , polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji  finansowej  lub ekonomicznej  innych  podmiotów,   niezależnie  od  charakteru  prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja" o której mowa w ust. 4 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1)    Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu,   że   realizując   zamówienie,   będzie   dysponował   niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (w ofercie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2)    Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. l pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1.

3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.         Jeżeli  zdolności  techniczne   lub  zawodowe   podmiotu,   na   którego   zdolności   polega wykonawca,   nie   potwierdzają   spełnienia   przez   wykonawcę   warunków   udziału   w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:

1)   zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

2)     zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 SIWZ.

 

  1. 6.      Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe   mają   na   celu   ocenę   zdolności   Wykonawcy   do   należytego   wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
  2. 7.   W   przypadku   Wykonawców   wspólnie   ubiegających   się   o   udzielenie   zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

Rozdział VI - Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. l i 5 PZP

  1. 1.     O   udzielenie   zamówienia   mogą   się   ubiegać   Wykonawcy,   którzy   nie   podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l oraz ust. 5 pkt IPzp.
  2. 2.     Z postępowania mogą zostać wykluczeni wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp:

1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. l ustawy z dnia 15 maja 2015 roku Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015r. póz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku póz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. l ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku póz. 233, 978, 1166, 12S9 i 1844 oraz z 2016 roku póz. 615),

Rozdział VII - Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających

spełnienie warunków udziału w postępowaniu

oraz brak podstaw wykluczenia

  1. 1.      Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

2.   W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym  mowa w  rozdziale  VII  ust.  l  SIWZ składa   każdy  z  Wykonawców  wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w występowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  1. 3.   Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu  wykazania  braku  istnienia wobec  nich  podstaw do  wykluczenia  z  udziału w postępowaniu zamieszcza informację o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. l SIWZ.
  2. 4.   Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII  ust. l SIWZ.
  3. 5.     Zamawiający  przed  udzieleniem  zamówienia,  wezwie Wykonawcę,  którego  oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w znaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

1)  W_celu_ potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień_do prowadzenia_określonej  działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:

a) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. ł ustawy o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2016r. póz. 1907 ze zm.) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z w/w ustawą.

2)  W celu  potwierdzenia spełnienia_warunków dotyczącego zdolności technicznei_i zawodowe};

a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi byty wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu-wg załącznika nr 5 do SIWZ.

b)   Wykaz sprzętu do realizacji zamówienia  publicznego wraz z informacją o podstawie  do dysponowania tymi zasobami- wg załącznika nr 6 do SIWZ.

 

3) W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału_w_postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

a) dokument potwierdzający, że    Wykonawca    jest ubezpieczony    od odpowiedzialności  cywilnej   w   zakresie   prowadzonej   działalności związanej z przedmiotem zamówienia   przez cały okres trwania umowy.

4)W_celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postepgwaniu, o których,mowa,w art._24 ust.1i ust. 5 pkt _1:

a)     a) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego   zakazu   ubiegania   się   o   zamówienia   publiczne   -wg załącznika 5c,

b)     b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności  gospodarczej, jeżeli  odrębne  przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt l ustawy.

W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ust. l niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. l ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w terminie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

5) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. l pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §7 oraz §8 Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r.w sprawie rodzajów dokumentów,    jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., póz. 1126).

Wymagany dokument to: dokument potwierdzający że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Forma dokumentów zgodnie z §14 w/w Rozporządzenia.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Rozdział VIII - Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami oraz sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

1.   Komunikacja   między Zamawiającym  a  Wykonawcami  odbywa  się  za   pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe(j. t. Dz. U. z 2016 r. póz. 1113 z późn. zm.), faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną {j. t. Dz. U. z 2016 r. póz. 1030);

Gminny Zespół Obsługi Szkół

Ul. Krakowskie Przedmieście 50

21-080 Garbów

Tel.81 5018241  Fax 81 5018468,

2.   Wszelkie   zawiadomienia,   oświadczenia,   wnioski   oraz   informacje   Zamawiający   oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty oraz oświadczeń lub dokumentów wymienionych w Rozdziałach V i VII (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp) dla których w SIWZ, ustawie Pzp lub Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie  rodzajów dokumentów, jakich  może żądać Zamawiający  od  Wykonawcy  w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz, U. z 2016 r, póz. 1126) przewidziano wyłącznie formę pisemną lub złożenie ich w oryginale.

Zamawiający żąda aby korespondencja elektroniczna Wykonawcy była kierowana na adres:

janiszgzos@go2.pl

Uwaga:

Dopuszcza się złożenie oferty tylko w formie pisemnej. W tym przypadku nie dopuszcza się wykorzystania faksu ani drogi elektronicznej.

  1. 3.     Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (j. t. Dz. U. z 2016 r. póź. 1030), każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
    1. 4.   Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
    2. 5.      Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 4 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
    3. 6.      Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 4.
    4. 7.   Treść  zapytań  wraz  z  wyjaśnieniami  Zamawiający  przekazuje  Wykonawcom,   którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie.
    5. 8.      Zamawiający   może   zwołać   zebranie   wszystkich   Wykonawców   w   celu   wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, Informację o terminie zebrania udostępnia się na stronie internetowej.
    6. 9.   Zamawiający   sporządza   informację   zawierającą   zgłoszone   na   zebraniu   pytania   o wyjaśnienie treści SIWZ oraz odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytań .Informację z zebrania udostępnia się na stronie internetowej.
    7. 10.  W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę treści specyfikacji Zamawiający udostępnia na stronie internetowej.

11.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Władysława Janisz, tel. 81 5018241.

Rozdział IX - Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:  5 000,00 zł.

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach:

  1. Pieniądzu
  2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
  3. Gwarancjach bankowych
    1. Gwarancjach ubezpieczeniowych
  4. Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.  275)

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Garbowie   w Banku Spółdzielczym w Niemcach Oddział w Garbowie  nr konta 68 8702 1024 2000 0062 20000040 .

W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z

treści gwarancji musi wynikać zapewnienie zamawiającemu przyznanie sumy

gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie. Z treści

gwarancji musi wynikać również zobowiązanie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie PZP.

Wadium złożone w innej formie niż pieniądz należy złożyć jako odrębny dokument (nie spięty trwale z pozostałymi dokumentami i nie numerowany), umożliwiając odesłanie jej, zgodnie art. 46 ustawy Pzp.

 

 

Rozdział X - Termin związania z ofertą

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Rozdział XI - Opis sposobu przygotowania oferty

  1. 1.      Oferta   musi   być  sporządzona  w języku  polskim,   pismem   czytelnym   na  formularzu stanowiącym załącznik nr l do SIWZ wraz z niezbędnymi załącznikami wynikającymi z niniejszej specyfikacji.
  2. 2.      Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
  3. 3.   Złożona oferta musi być zgodna z wymaganiami SIWZ.
    1. 4.      Oferta    oraz    wszystkie    załączniki    wymagają     podpisu     osób     uprawnionych     do reprezentowania   firmy  w   obrocie   gospodarczym,   zgodnie   z   aktem   rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
    2. 5.      Jeżeli   oferta   i   załączniki   zostaną   podpisane   przez   upoważnionego   przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
    3. 6.      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.
    4. 7.      Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi   przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie  informacje oraz dane.
    5. 8.      Poprawki w ofercie  muszą  być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
    6. 9.      Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane, spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości zdekompletowania zawartości oferty.
    7. 10.  Ofertę należy złożyć w dwóch  zamkniętych kopertach i oznaczyć w taki sposób aby nie budziło to wątpliwości co do możliwości  jej wcześniejszego otwarcia przez osoby nieupoważnione. Wewnętrzna koperta powinna być nieprzezroczysta, opieczętowana oraz posiadać pełny adres Wykonawcy. 

11.Na kopercie zewnętrznej należy umieścić napis :

          Gminny Zespół Obsługi Szkół , 21-080 GARBÓW

Oferta w  postępowaniu na „Świadczenie usług przewozowych – dowóz i    rozwóz dzieci szkolnych w r.sz.2017/2018”

                  Uwaga : nie otwierać przed 07.08.2017 roku.

11.Wykonawca  może  wprowadzić zmiany  lub wycofać  złożoną  przez  siebie  ofertę  pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić w kopercie, opisanej jak powyżej. Koperta dodatkowo musi być oznaczona określeniami: „Zmiana" lub „Wycofanie".

12.Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji co,  do  których  Wykonawca  składając  ofertę  zastrzegł  oraz  wykazał,     zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.

13.W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dn. 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (j. t. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, póz. 1503, z późn. zm.), zamawiający uzna zastrzeżone informacje za jawne, o czym poinformuje Wykonawcę.

Rozdział XII - Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. 1.      Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.:   Gminny Zespół Obsługi Szkół  Garbów ul. Krakowskie Przedmieście 50 pokój nr.6 do dnia 07.08.2017r.godz.1000
  2. 2.      Oferty złożone po terminie będą zwrócone niezwłocznie Wykonawcom.
    1. 3.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.08.2017 r. o godzinie 1010-w Gminnym Zespole Obsługi  Szkół  pokój nr 6
    2. 4.      Otwarcie ofert jest jawne.
    3. 5.   Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie otwarcia ofert Zamawiający poda również nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, rok produkcji autobusów.
      6.  Niezwłocznie   po   otwarciu    ofert   Zamawiający   zamieści    na   stronie internetowej: http://www.gzosgarbow.bip.lubelskie.pl, informacje dotyczące:

1)   kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

2)   firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

3} ceny, terminu wykonania  zamówienia,  okresu gwarancji  i warunków płatności zawartych w ofertach.

Rozdział XIII - Opis sposobu obliczenia ceny

  1. 1.         Cena oferty uwzględniająca wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z zaznaczeniem wartości netto, podatku i wartości brutto.

2    Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie czynności związane z        pełnieniem nadzoru wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

3     Kwota wskazana w ofercie będzie traktowana jako ostateczna i nie będzie podlegała żadnym negocjacjom.

Rozdział XIV - Kryteria oceny oferty

1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej specyfikacji. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się posługiwał następującymi kryteriami:

zryczałtowaną  ceną  za   przejazd   l   km   brutto   oraz   rok produkcji proponowanych do wykonania zadań autobusów

1)      Cena - waga: 60pkt.

Ocena oferty zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione  wyżej kryteria i jego wagę.

    Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt.

   Ofertom przyznane zostaną punkty według wzoru:

2)      Kryterium cenowe:

 

Liczba punktów  x 60

 

 

3)      Kryterium techniczne

Rok proponowanych autobusów – kryterium obowiązuje dla pięciu autobusów:

2016 - 2010  -    5 pkt.za autobus

2009 - 2005  -    4 pkt.za autobus

2004 - 2000  -    3 pkt.za autobus

1999 - 1995  -    2 pkt.za autobus

 

Liczba punktów  x 40

Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez ofertę wg poszczególnych kryteriów.

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana /a najkorzystniejsza.

Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

 Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę zniższa ceną.

 

  1. 2.      Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej oferty przedstawiają taki sam bilans wynikający z zastosowania kryteriów oceny. Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną art. 91 ust 4 ustawy), a jeżeli nadal taki sposób postępowania  nie prowadzi do wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zwróci się do wykonawców o złożenie ofert dodatkowych w zakresie ceny.   Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaproponować cen wyższych niż w złożonych przez siebie ofertach.

Rozdział XV - Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przy wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

  1. 1.      Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
  2. 2.      W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie  zamówienia Zamawiający zażąda  przed  zawarciem  umowy  przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu
    trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
  3. 3.      Postanowienia ustalone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 niniejszego SIWZ nie podlegają negocjacjom po wyborze oferty najkorzystniejszej.
  4. 4.      Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z oferentem, którego oferta została wybrana w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni - jeżeli zostało ono przesłane w  inny sposób.
  5. 5.      Wybranemu Wykonawcy, Zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy.
    1. 7.      Termin zawarcia umowy może ulec zmianie w przypadku skorzystania przez któregoś z Wykonawców ze środków ochrony prawnej. O nowym terminie zawarcia umowy wybrany Wykonawca zostanie poinformowany.
    2. 8.      Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia    publicznego.    Zamawiający    wybiera    ofertę    najkorzystniejszą    spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.

Rozdział XVI - Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do

treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki

umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby

zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach

  1. 1.      Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której      dokonano      wyboru      Wykonawcy,      chyba      że      zachodzą      okoliczności o których mowa w art. 144 ust. l pkt 1) - 6) ustawy Pzp.
  2. 2.      Na podstawie art.  144 ust.  l pkt l ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach:

1)   Zmiana terminu wykonania zamówienia:

a)   Wskutek zmiany spowodowanej siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami   atmosferycznymi   uniemożliwiającymi   zrealizowanie   zamówienia zgodnie z rozkładem jazdy.

b)   Wskutek zmian w planie lekcji i dni nauki szkolnej w placówkach oświatowych objętych przedmiotem zamówienia.

c)      Wskutek zmian związanych z reformą oświatową i reorganizacją sieci placówek oświatowych objętych przedmiotem zamówienia.

d)   Dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy.

e)   Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek  z  okoliczności  wymienionej  w  pkt  a)   i  b).  Termin   realizacji zamówienia  może  ulec odpowiedniemu  przedłużeniu  o czas niezbędny do należytego  jej   wykonania,   nie   dłużej  jednak   niż   o   okres   trwania   tych okoliczności.

2)   Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy:

a)  Cena Umowna jednostkowa za1km, pozostaje niezmienna na czas trwania umowy,

b)   zmianom może ulegać długość trasy, ilość przebytych km w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego, w związku z tym zmianie może ulegać również wysokość zapłaty dla wykonawcy przy zachowaniu niezmiennej stałej umownej stawki za l km

  1. 3.      W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
  2. 4.      Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 145a i art. 146 ustawy Pzp.
  3. 5.   przypadkach  o  których  mowa  w art.   145a  ustawy  Pzp,  Wykonawca  może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

Rozdział XVII - Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania urnowy.

Rozdział XVIII - Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są usługi, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu

1. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na usługi zamierzający zawrzeć umowę o p od wykonawstwo, której przedmiotem są usługi, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na usługi, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy.

  1. 2.     Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy,    Podwykonawcy   lub   dalszemu    Podwykonawcy   faktury   lub    rachunku potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy usługi.
  2. 3.     Niezgłoszenie  przez  Zamawiającego  w  formie  pisemnej  zastrzeżeń  do  przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, w terminie 7 dni  od dnia jej przedłożenia Zamawiającemu uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego.
  3. 4.   Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na usługi przedkłada Zamawiającemu   poświadczoną   za   zgodność   z   oryginałem   kopię   zawartej   umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia.
  4. 5.   Niezgłoszenie    przez    Zamawiającego    w    formie    pisemnej    sprzeciwu    do    umowy o   podwykonawstwo,   której  przedmiotem      usługi,  w  terminie   7  dni   od   dnia  jej przedłożenia Zamawiającemu uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego.
  5. 6.     Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na usługi przedkłada Zamawiającemu  poświadczoną  za  zgodność z  oryginałem   kopię  zawartej   umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w
    sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł.
  6. 7.     Zapisy w ust. 1-6 stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo.
    1. 8.   Umowa z Podwykonawcą lub dalszym Podwykonawcą powinna stanowić w szczególności,
      iż:

 

1)   Przedmiotem umowy o podwykonawstwo jest wyłącznie wykonanie, odpowiednio: usług, które ściśle odpowiadają części zamówienia określonego Umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,

2) Wypłata wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy za wykonane przez nich usługi będące przedmiotem umowy będzie następować w terminach określonych w umowie z Wykonawcą,

3) Wykonanie   przedmiotu   umowy  o   podwykonawstwo   zostaje   określone   na   co najmniej   takim   poziomie   jakości,   jaki   wynika   z   umowy   zawartej   pomiędzy Zamawiającym,   a   Wykonawcą   i   powinno   odpowiadać   stosownym   dla   tego wykonania wymaganiom określonym w SIWZ oraz standardom deklarowanym w ofercie Wykonawcy,

4) Okres  odpowiedzialności  Podwykonawcy  lub  dalszego Podwykonawcy za  wady przedmiotu    umowy   o    podwykonawstwo,    nie    będzie    krótszy   od    okresu odpowiedzialności za wady przedmiotu umowy Wykonawcy wobec Zamawiającego,

5)   Podwykonawca   lub   dalszy   Podwykonawca      zobowiązani   do   przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów, oświadczeń i wyjaśnień dotyczących realizacji umowy o podwykonawstwo.

9.   Umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień uzależniających uzyskanie przez    Podwykonawcę    lub   dalszego    Podwykonawcę    zapłaty   od    Wykonawcy    lub Podwykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy o podwykonawstwo od zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy lub odpowiednio od zapłaty przez Wykonawcę
wynagrodzenia Podwykonawcy.

  1. 10.  Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia Wykonawca, o ile      już   znane,   podał   nazwy   albo   imiona   i   nazwiska   oraz   dane   kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie zamówienia.
    Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizacją robót budowlanych.
  2. 11.  Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. l ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać   Zamawiającemu,   że   proponowany   inny   Podwykonawca    lub   Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

12.Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. l niniejszej SIWZ wobec tego Podwykonawcy.

  1. 13.  Jeżeli   Zamawiający  stwierdzi,   że  wobec  danego   Podwykonawcy  zachodzą   podstawy wykluczenia, Wykonawca jest zobowiązany zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
  2. 14.  Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Rozdział XIX - Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej zgodnie z działem VI Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych {j.t. Dz. U. z 2015 roku, póz. 2164 ze zm.), jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisach Wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

 

Rozdział XX -Informacje dotyczące składania ofert częściowych i wariantowych

1.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Rozdział XXI-Informacja o zamówieniach uzupełniających

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Rozdział XXII - Unieważnienie postępowania

Postępowanie o zamówienie publiczne unieważnia się w przypadkach określonych w art. 93 ust. l Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią:

1)      Wzór oferty

2)      Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

3)      Wzór oświadczenia o  braku podstaw do wykluczenia.

4)      Wzór oświadczenia– grupy kapitałowe.

5)      Wzór oświadczenia – wykaz wykonanych usług

6)      Wzór wykaz sprzętu

7)      Wzór oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne

8)      Projekt umowy.  

Specyfikację zatwierdził

Kierownik Zamawiającego

                                    

                                                                                                 Władysława Janisz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

                                                                                

 

                                                                                                                        

 

 

 

 

 

                                                                                                                                

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                    Zał. nr.1

 

 

 

 

 

OFERTA

 

 

 

 

 

 

 

 

 (pieczęć Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

  

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym zadanie pod nazwą:                                                                                                                                             „Świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i rozwóz dzieci w roku szkolnym 2017/2018” 

 

MY NIŻEJ PODPISANI

____________________________________________________________________

działając w imieniu i na rzecz

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 (nazwa (firma) dokładny adres Wykonawcy)

  1.  SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  2.  OŚWIADCZAMY, że:
  • zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
  • spełniamy wymogi postawione w SIWZ i przyjmujemy warunki
    w niej zawarte;
  1.  OFERUJEMY wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:

Cena oferty netto  ……………….zł (słownie: …………………………………………..zł)

 

 Cena oferty brutto ………………..zł słownie:……………………………………………     W tym podatek VAT ……………..zł.

 

4        ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ do wykonania zamówienia w terminie określonym w SIWZ

 

5        AKCEPTUJEMY warunki płatności określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

6        UWAŻAMY SIĘ za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

7        NINIEJSZE ZAMÓWIENIE ZREALIZUJEMY 
 
sami/przy udziale podwykonawców

       ___________________________________________________________________

       (wskazać jaka część zamówienia zostanie przekazana podwykonawcom)

 

8        OŚWIADCZAMY, że sposób reprezentacji spółki / konsorcjum* dla potrzeb niniejszego zamówienia jest następujący:

       ____________________________________________________________________        (Wypełniają jedynie przedsiębiorcy składający wspólną ofertę - spółki cywilne lub konsorcja)

 

9        OŚWIADCZAMY, iż - za wyjątkiem informacji i dokumentów zawartych w ofercie na stronach nr od ____ do ____ - niniejsza oferta oraz wszelkie załączniki do niej są jawne i nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

 

10    WSZELKĄ KORESPONDENCJĘ w sprawie niniejszego postępowania należy kierować na adres:    ________________________________________________________________

 

11    Fax nr ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­________________________ :e-maile    --------------------------------------

 

  1. OFERTĘ niniejszą składamy na _________ stronach.

 

  1. ZAŁĄCZNIKAMI do niniejszej oferty, stanowiącymi jej integralną część są:

________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. WRAZ Z OFERTĄ składamy następujące oświadczenia lub dokumenty na stronach:

________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________ dnia __ __ 2017 roku

            * niepotrzebne skreślić

___________________________________

                (podpis Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 2  

                                                   Oświadczenie wykonawcy

składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),

DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn : Świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i rozwóz dzieci w roku szkolnym 2017/2018”  oświadczam, co następuje:

INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:

Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w rozdziale V. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

……………..(miejscowość), dnia ………………………….

                                                                                    

(podpis)

NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:

Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w rozdziale V. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..w następującym zakresie:

(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).

(miejscowość), dnia                             (podpis)

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

(miejscowość), dnia            r.      podpis…………….

           Załącznik Nr 3  

                                                     Oświadczenie wykonawcy

składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),

DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA

~^^^~

Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn..Świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i rozwóz dzieci w roku szkolnym 2017/2018”  oświadczam, co następuje

OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE  WYKONAWCY:

  1. Oświadczam,    że    nie    podlegam    wykluczeniu    z    postępowania    na    podstawie
    art. 24ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
  2. Oświadczam,    że    nie    podlegam    wykluczeniu    z    postępowania    na    podstawie
    art. 24ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp .

(miejscowość), dnia                                                   (podpis)

 

Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na

podstawie art..................... UStawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w

a/r. 24 ust. i pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. s pkt. 1 ustawy Pzp) Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………(miejscowość), dnia

(podpis)

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE   PODMIOTU,   NA   KTÓREGO  ZASOBY  POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA

 

 


Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym
post
ępowaniu,   tj.:    ....................................................................................................................

(podać pełną nazwę/firmę,  adres,  a  także  w zależności od podmiotu:  NIP/PESEL  KRS/CEiDG)  nie   podlega/ją

wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

(miejscowość), dnia

(podpis)

OŚWIADCZENIE   DOTYCZĄCE   PODWYKONAWCY   NIEBĘDĄCEG0   PODMIOTEM,   NA KTÓREGO ZASOBY POW0ŁUJE SJĘ WYKONAWCA:

Oświadczam,        że        następujący/e        podmiot/y,        będący/e        podwykonawcą/ami:

.......................................................................................................    (podać pełną nazwę/firmę,  adres, a

także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG). nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

(miejscowość), dnia

(podpis)

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

(miejscowość), dnia

(podpis)

 

 

Załącznik nr 4

OŚWIADCZENIE

o przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w

art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp

D*

W związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia publicznego w trybie

przetargu nieograniczonego na  Świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i rozwóz dzieci w roku szkolnym 2017/2018”  oświadczam, oświadczam, że należę do tej samej grupy, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp wraz z następującymi wykonawcami:

 

Lp

Nazwa podmiotu

Adres

Telefon, fax

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podpis osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz

                                                                                   pieczątka/pieczątki imienne

LUB:

2)*W związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i rozwóz dzieci w roku szkolnym 2017/2018”  oświadczam, "oświadczam, że nie należę do tej samej grupy, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp .

Podpis osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w

imieniu Wykonawcy oraz pieczątka/pieczątki imienne

(')Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić Tabelę w pkt 1  (w przypadku, gdy należy do grupy kapitałowej) oraz podpisać dokument w pkt 1 (pod Tabelą) lub złożyć oświadczenie, zgodnie z pkt 2 (w przypadku, gdy nie należy do grupy kapitałowej) oraz podpisać dokument w pkt 2 (pod treścią oświadczenia).

UWAGA!!! Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp niniejsze oświadczenie Wykonawca składa, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internatowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23.

Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie

 

Załącznik nr 5

OŚWIADCZENIE

Wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat usług

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

na: „Świadczenie usług przewozowych tj: dowóz i rozwoź dzieci w roku szkolnym 2017/2018"

Ja/my, niżej podpisany/i działając w imieniu i na

rzecz:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

(nazwa /firma! i adres Wykonawcy)

oświadczam/y, ze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaliśmy lub wykonujemy usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia Na potwierdzenie tego faktu zamieszczamy poniższy wykaz dostaw:

 

Lp.

Przedmiot zamówienia

Wartość dostawy

brutto

Data wykonania

Podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane

Uwagi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do wykazu usług należy dołączyć dowody, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Podpis osoby (osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy

 

                                                                 Załącznik nr 6

WYKAZ  SPRZĘTU DO REALIZACJI ZADANIA

Nazwa Wykonawcy………………………………………………..

Adres Wykonawcy…………………………………………………

Nazwa zadania:Świadczenie usług przewozowych tj: dowóz i rozwoź dzieci w roku szkolnym 2017/2018"

 

Lp.

Opis { rodzaj, nazwa producenta , model)

Rok produkcji

Własny lub dzierżawiony (nazwa właściciela)

Wielkość

(liczba

miejsc)

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

(podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy}

Ze względu na kryterium oceny ofert (kryterium techniczne) proszę o wykazanie tylko pięciu autokarów. Wykaz udokumentować potwierdzonymi za zgodność.

 

 

 

 

                                                                                       Załącznik nr 7 do SIWZ

(miejscowość, data) [pieczęć adresowa firmy Wykonawcy)

OŚWIADCZENIE

Składając ofertę w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego Świadczenie usług przewozowych tj: dowóz i rozwoź dzieci w roku szkolnym 2017/2018"oświadczam, że nie orzeczono wobec mnie tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.

Podpisano:

(czytelny podpis lub w przypadku parafki pieczątka imienna upełnomocnionego przedstawiciela)

 

 

Plik źródłowy
docx pobrano: 75 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Latoch Agata
dodano do BIP dnia 26-07-2017 10:42:23